CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 3 October 2011

SEKAPUR SIREH


Bersyukur kepada Tuhan, dengan limpah kurnianya, saya dapat menyiapkan tugasan yang diberi.Dalam tugasan ini menceritakan tentang pengajaran pecahan untuk pelajar tahun dua.

      Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli keluarga saya yang banyak memberi sokongan kepada saya dalam menyiapkan tugasan ini.Tidak lupa juga kepada rakan-rakan yang banyak membantu dan memberi pendapat dalam menyempurnakan tugasan ini.
      Jutaan terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan kepada pensyarah tutor saya iaitu Encik Hafizul Fahri bin Hanafi yang banyak memberi tunjuk ajar kepada saya dalam pembinaan blog ini.
     Akhir sekali saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada pihak UPSI khasnya kepada Pengarah kerana telah memberi ruang yang amat selesa untuk saya meneruskan pengajian ini.
    Harapan saya semoga tugasan ini memberi satu manfaat kepada saya dan semua guru-guru di Malaysia disuatu hari kelak.Segala kekurangan di dalam tugasan ini saya mohon maaf kepada pihak tuan.

   Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment